Camião Rígido 772G
Your long-term success is our goal here at Cat, so we’ve developed our 772G to be more productive and economical for our customers for years to come. Equipped with new transmission controls, the 772G is built for heavy-duty, off-road applications and delivers quick haul cycles with automotive-quality shifting and comfort. The 772G is also built with a Cat C18 diesel engine and with our fuel saving strategies, you can adjust engine power to meet your specific needs. Ideal pass match options for the 772G are the Cat 986K or the 988K Wheel Loader and the 390F L Hydraulic Excavator. When you consider its fuel efficiency and performance, the 772G is the right Off-Highway Truck for all generations.
Classe de Carga Útil Nominal (100%) | 46.8 t |
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Velocidade Máxima - Carregado | 79.2 km/h |
Capacidade da Caçamba - SAE 2:1 | 31.2 m³ |
Potência Líquida - ISO 9249 | 410 kW |
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Modelo do Motor | Cat® C18 |
Potência do Motor - ISO 14396 | 446 kW |
Rotação Nominal do Motor | 1700 r/min |
Diâmetro Interno | 145 mm |
Curso | 183 mm |
Deslocamento | 18.1 l |
Número de Cilindros | 6 |
Potência Bruta - SAE J1995 | 451 kW |
Potência Líquida - SAE J1349 | 410 kW |
Target Gross Machine Operating Weight | 82100 kg |
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Target Gross Machine Weight | 82100 kg |
Padrões de Direção | ISO 5010:2007 |
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Ângulo de Direção | 31 ° |
Círculo de Curva - Diâmetro da Folga | 20.3 m |
Diâmetro de Giro - Frontal | 17.6 m |
Superfície do Freio - Frontal | 1395 cm² |
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Superfície do Freio - Traseiro | 50281 cm² |
Padrões do Freio | ISO 3450:1996 |
Sistema de Direção - Incluindo Tanque | 87 l |
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Sistema do Freio/Guincho | 227 l |
Tanque de DEF | 21 l |
Diferencial - Comandos Finais | 180 l |
Reservatório da Direção | 55 l |
Tanque de Combustível | 530 l |
Sistema de Arrefecimento | 125 l |
Cárter | 64 l |
Reservatório Hidráulico do Freio/Guincho | 145 l |
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Torque Converter - Transmission System | 64 l |
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Peso do Chassi | 26863 kg |
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Peso da Caçamba | 7850 kg |
Rasa | 23.9 m³ |
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Acumulado 2:1 (SAE) | 31.2 m³ |
Pojemność do burty tylnej | 23.9 m³ |
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Avanço - 1 | 12.9 km/h |
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Avanço - 2 | 17.5 km/h |
Avanço - 3 | 23.8 km/h |
Avanço - 4 | 31.9 km/h |
Avanço - 6 | 58.3 km/h |
Avanço - 7 | 79.2 km/h |
Marcha à Ré | 16.7 km/h |
Avanço - 5 | 43.3 km/h |
Eixo Frontal - Vazio | 51.4 % |
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Eixo Frontal - Carregado | 34.2 % |
Eixo Traseiro - Vazio | 48.6 % |
Eixo Traseiro - Carregado | 65.8 % |
Proporção da Planetária | 4.80:1 |
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Proporção do Diferencial | 2.74:1 |
Proporção de Redução Total | 13.14:1 |
Distância entre Eixos | 3960 mm |
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Inside Body Depth - Maximum | 1737 mm |
Vão Livre Sobre o Solo | 518 mm |
Overall Body Length | 8168 mm |
Inside Body Length | 5781 mm |
Rear Axle - Tail | 2895 mm |
Dump Clearance | 457 mm |
Loading Height - Empty | 3541 mm |
Overall Height - Body Raised | 8257 mm |
Centerline Front Tire Width | 3165 mm |
Engine Guard Clearance | 611 mm |
Outside Body Width | 3931 mm |
Inside Body Width | 3627 mm |
Front Canopy Height | 4164 mm |
Rear Axle - Clearance | 579 mm |
Centerline of Rear Dual Tire Width | 2651 mm |
Overall Tire Width | 3931 mm |
Vazão da Bomba - Marcha Lenta Alta | 448 l/min |
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Regulagem da Válvula de Alívio - Levantamento | 18950 kPa |
Regulagem da Válvula de Alívio - Inferior | 3450 kPa |
Tempo de Levantamento da Caçamba - Marcha Lenta Alta | 7.5 s |
Tempo de Abaixamento da Caçamba - Flutuação | 10 s |
Desligamento da Caçamba - Marcha Lenta Alta | 10 s |
Eixo traseiro - Oscilação | 8.9 ° |
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Curso do Cilindro Carregado/Vazio - Dianteiro | 234 mm |
Curso do Cilindro Carregado/Vazio - Traseiro | 149 mm |
Heaped 2:1 (SAE) | 31.3 m³ |
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Altura - Topo da ROPS | 3901 mm |
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Comprimento Total | 8808 mm |
Largura Operacional | 4780 mm |
Normy emisji hałasu (3) | Operator Equivalent Sound Pressure Level (Leq) is 74 dB(A) when ISO 6396:2008 is used to measure the value for an enclosed cab. |
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Net Torque - SAE J1349 | 3012 N·m |
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Maximum Payload Class (110%) | 51.4 ton (US) |
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Not to Exceed Payload (120%) | 56.1 ton (US) |
Target Payload Capacity | 46.8 ton (US) |
Padrões da FOPS | FOPS (Falling Objects Protective Structure) meets ISO 3449:2005 Level II FOPS criteria. |
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Padrões da ROPS | ROPS (Rollover Protective Structure) for cab offered by Caterpillar meets ISO 3471:2008 ROPS criteria. |
Padrões Sonoros (1) | Hearing protection may be needed when operating with open operator station & cab for extended periods or in noisy environment. |
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Padrões Sonoros (2) | Exterior sound pressure power level for standard machine measured according to tests specified in ISO 6395:2008 is 115 dB(A). |
Pneu Padrão | 21.00R33 (E4) |
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